نوشته شده توسط : تیزلند

هفتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی تا 20 بهمن ماه در سالن نمایشگاه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب آماده بازدید علاقه مندان است 

به گزارش تیزلند به نقل از خبرگزاری مهر، محسن حموله دبیر شورای نظارت بر اسباب‌بازی در مراسم آغاز به کار هفتمین نمایشگاه ملی بازی و اسباب‌بازی در ایران، که امروز 16 بهمن ماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری برگزار شد گفت: مقوله اسباب بازی و سرگرمی که از دیرباز یکی از جذاب ترین دغدغه ­های جامعه بشری بوده، امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تغییرات فرهنگی و نوع زندگی، تبدیل به ابزاری قدرتمند و جذاب برای نیل به اهداف مشخص برخی شرکت‌ها و کمپانی‌ها تبدیل شده و این شرکت­‌ها نسبت به طراحی و تولید انواع اسباب بازی متناسب با فرهنگ و برنامه بازار مخاطب اقدام می کنند.

به گفته دبیر شورای نظارت بر اسباب بازی، انتخاب درست و بهینه اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان، مطلب بسیار مهمی است که باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد و در این بین انتخاب اسباب بازی ایرانی که متناسب با فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی طراحی و تولید شده نقش مهمی در رشد فرزندان این سرزمین خواهد داشت. از این رو در این نمایشگاه، اسباب بازی‌هایی که توسط شرکت‌های ایرانی طراحی و تولید شده اند و همچنین بازی‌های بومی مناطق مختلف کشور عرضه و برای مخاطبان به ویژه کودکان و خانواده‌ها به نمایش گذاشته می شود.

حموله به آثار ارائه شده در هفتمین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی اشاره و بیان کرد: در هفتمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی 52 غرفه حضور دارند که از این تعداد 41 غرفه فقط اسباب بازی‌های ایرانی، 7 غرفه اسباب بازی‌های ایرانی و خارجی و 4 غرفه اسباب بازی‌های خارجی هستند. همچنین در این نمایشگاه انواع اسباب بازی‌های فکری، آموزشی، وسایل بازی همچون اسکوتر، اسکیت، اسباب‌بازی‌های الکترونیکی، چرتکه، پازل، بازی‌های مکعبی سه بعدی، وسایل بازی رنگ شناسی، خمیر بازی، اسباب بازی پلاستیکی، ماشین و کامیون، سه چرخه، رالی اسپرت و عروسک‌ها و... ارائه و در معرض دید علاقمندان به ویژه کودکان و والدین قرار خواهد گرفت.

او به اهداف برگزاری نمایشگاه اسباب بازی اشاره و بیان کرد:معرفی اسباب بازی‌های موثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان، آشنایی تولیدکنندگان اسباب بازی با نیازهای این قشر، ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی، یکپارچه سازی فعالیت‌های حوزه اسباب بازی و ایجاد فرهنگ انتخاب درست اسباب بازی و فضای فرهنگی در توسعه سرگرمی و اسباب بازی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه هستند.

حموله همچنین بیان کرد: این نمایشگاه به همت بخش خوصی برگزار می شود و ولید کنندگان اسباب بازی و سرگرمی در گروه‌های آموزشی و کمک آموزشی، فرهنگی هنری، رایانه ای و الکترونیک، کمک درمانی، حرکتی مهارتی و فکری می باشد و همچنین دست اندرکاران توزیع اسباب بازی و سرگرمی و ارائه کنندگان خدمات بازرگانی در آن مشارکت دارند. همچنین مشاوره بازی و اسباب بازی، فضای بازی و مشاوره روانپزشکی از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

وی در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه، همچنین به فعالیت‌های دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی اشاره کرد و افزود: این دبیرخانه با توجه به برگزاری هفت جلسه کمیسیون ثبت طرح و صدور مجوز از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 382 اسباب بازی را ثبت و گواهینامه صادر کرده و تعداد 88 پرونده مجوز تولید اسباب بازی دریافت کرده اند. نکته قابل توجه این است که از ابتدای سال 91 کلیه اسباب بازی‌های تولید داخل می بایست هولوگرام شورای نظارت بر اسباب بازی را دارا باشند. این هولوگرام همان شناسنامه اسباب بازی ایرانی است که در آن مخاطب از نوع سرگرمی تعداد تیراژ، نام طراح و ... مطلع می شود. و اطمینان پیدا می کند که این سرگرمی در شورای نظارت بر اسباب بازی ثبت و مورد تایید قرار گرفته است. شورای نظارت بر اسباب بازی از ابتدای سال 91 تا کنون برای 1854 پرونده هولوگرام چاپ و در اختیار متقاضیان قرار داده است.

به گفته حموله، شماره سامانه پیامکی شورای نظارت بر اسباب بازی 300074010 است که خانواده‌ها از طریق این سامانه می توانند با ارسال برخی از واژه‌ها مانند: ثبت، تولید، واردات و اسباب بازی‌های مناسب از تولد تا 12 سالگی و... و. اطلاعات خوبی را در حوزه اسباب بازی دریافت کنند.

هفتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی از 16 تا 20 بهمن ماه هر روز از ساعت 9 صبح تا 20 بعدازظهر در سالن نمایشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب آماده بازدید علاقمندان خواهد.



:: برچسب‌ها: بازی فکری , خلاقیت , اسباب بزی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بر اساس تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش برگزاری آزمون های تستی در دوره ابتدایی، استفاده از کتب کمک آموزشی و ورود موسساتی که به این بهانه وارد مدارس ابتدایی می شدند همگی ممنوع شد گفت: همچنین دیگر آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان برگزار نمی شود. 

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزای ایسنا، رضوان حکیم زاده جزئیات ممنوعیت برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در پایه هفتم را تبیین و اظهار کرد: با توجه به مفاد سند تحول بنیادین و اهدافی که برای دوره ابتدایی مبنی بر محور بودن جریان تربیت در کلیه فعالیت‌های آموزش و پرورش مشخص شده، در شورای عالی آموزش و پرورش تصمیم گرفته شد در دوره ابتدایی مجالی را فراهم کنیم که این جریان مهم تحت الشعاع هیچ امر دیگری قرار نگیرد.

وی افزود: از این جهت قرار شد کلیه عواملی که باعث می‌شوند تعلیم و تربیت در دوره ابتدایی تغییر جهت دهد و به یکسری آزمون‌های تستی تقلیل یابد و محورهای اساسی یاد شده از جمله مهارت آموزی، شاداب بودن و نشاط داشتن دانش آموزان به دست فراموشی سپرده شود را مورد توجه جدی قرار داده و بر آنها تمرکز کنیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بر این اساس برگزاری آزمون‌های تستی در دوره ابتدایی و استفاده از کتب کمک آموزشی و ورود موسساتی که به این بهانه وارد مدارس ابتدایی می‌شدند همگی ممنوع می‌شود گفت: همچنین دیگر آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان برگزار نمی‌شود.

حکیم زاده ادامه داد: آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه هفتم اثرات مخربی روی دوره ابتدایی داشت و یکی از مطالبات جدی خانواده‌ها این بود زیرا با توجه به رقابت ناسالمی که شکل گرفته بود،‌ پروسه بسیار استرس زایی بود و هزینه‌های بسیاری نیز در برداشت. در این میان خانواده‌هایی که متمکن بودند می‌توانستند وارد کلاس‌های خاص شوند که زمینه سودجویی برخی موسسات را فراهم کرده بود. از سوی دیگر خانواده هایی که شرایط مالی نداشتند برچسب عدم توانمندی و باهوش نبودن به فرزندشان می‌خورد که به لحاظ تربیتی آسیب رسان بود.

وی با تاکید بر اینکه بازگرداندن نشاط به دوران کودکی و محور قرار دادن تربیت 7.5 میلیون دانش آموز ابتدایی از مزایای خوب این مصوبه است و اگر بگوییم فرزندان ما از این غول استرس زای آزمون ورودی رها شدند، سخنی به گزاف نگفته‌ایم ادامه داد: امروز می‌توانیم خوشحال باشیم یکی از مهمترین و ارزشمندترین تصمیمات گرفته شده که می‌تواند مقدمات اجرایی شدن سند تحول را به شکل صددرصدی در دوره ابتدایی فراهم کند و جا دارد به معلمان ابتدایی، دانش آموزان و خانواده‌ها برای ایجاد چنین فرصت ارزشمندی تبریک بگوییم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه ورود به مدارس سمپاد پس از اتخاذ این تصمیم گفت: با توجه به اینکه دیگر آزمونی برگزار نمی‌کنیم، دیگر ورودی به پایه هفتم در این مدارس نخواهیم داشت و دانش آموزان در آزمون دوره دوم شرکت می‌کنند لذا تمرکز برای شناسایی و جذب و دادن فرصت به این دانش آموزان منوط به زمانی می‌شود که سنشان بیشتر شده باشد.

حکیم زاده، ارزشیابی توصیفی را مغایر با برگزاری آزمون در پایه هفتم دانست و گفت: امیدواریم روی ابزارهای خوب در دوره دوم برای شناسایی استعدادها هم کار شود و بچه ها صرفا بر اساس یکسری مهارت های ریاضی برچسب تیزهوش بودن و یا نبودن نخورند. با حذف آزمون ورودی تربیت جانی دوباره در دوره ابتدایی می‌گیرد و فشاری که به خانواده ها وارد می‌شد، از بین می‌رود.



:: برچسب‌ها: آزمون ورودی , پایه هفتم , مدارس تیزهوشان , ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

به دلیل افزایش آلایندگی هوای استان تهران تمام مقاطع تحصیلی به جز شهرستان های دماوند، فیروزکوه، رودهن و پردیس فردا «سه شنبه» تعطیل شد. 

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، تمام مقاطع تحصیلی استان تهران به جز شهرستان‌های، دماوند، فیروزکوه، رودهن و پردیس فردا به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند.

مقرر شدد با مرخصی مادرانی که فرزند محصل دارند، موافقت شود.

بر اساس مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران، فروش طرح ترافیک روزانه و فعالیت‌های عمرانی شهرداری تهران تعلیق شد و هم‌چنین طرح زوج و فرد فردا سه‌شنبه در شهر تهران، ری و تجریش از درب منزل اجرا خواهد شد.

تردد انواع کامیون و فعالیت‌های صنعتی در تهران به صورت 24 ساعته ممنوع شد.

توصیه می‌شود هموطنان فردا در فضای باز ورزش نکنند. همچنین ورزشگاه‌ها در فضای باز فعالیت نخواهند داشت.

همچنین برای شهروندان چنانچه کار ضروری وجود ندارد، فردا و پس فردا از خودرو استفاده نکنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: تعطیلی مدارس , مدارس تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

اگر در حوزه ی تولید کتاب و آزمون های آموزشی فعالیت دارید. این مطلب را بخوانید. 

خیلی سبز از افراد توانمند در حوزه ی تولید کتاب ها و آزمون های آموزشی ترجیحا با سابقه ی سرپرستی به صورت تمام وقت دعوت به همکاری می نماید.

در صورت تمایل رزومه ی خود را به آدرس ایمیل Hr@kheilisabz.com ارسال کنید.

و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ی 66176397 تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: کتاب آموزشی , آزمون آزمایشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

وزیر آموزش و پرورش بر حذف امتحانات ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی به عنوان گام اول برای کاهش استرس دانش آموزان خبر داد. 

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری عصرایران، سیدمحمد بطحایی در برنامه زنده تلویزیونی «پیش رو» شبکه چهار سیما درباره روند آموزشی در مدارس به ویژه در دوره ابتدایی عنوان کرد: متاسفانه در مدارس مفاهیمی را آموزش می دهیم که خارج از مدرسه برای دانش آموزان مورد نیاز نیست. بخشی از این اوضاع به دلیل اصراری است که بر این مساله وجود دارد.

وی افزود: باید مبانی درسی در مدارس ما، نیازهای فردی و اجتماعی دانش آموزان باشد. دانش آموزان باید با استفاده از این مفاهیم چگونه صحبت کردن، طرح ریزی کردن برنامه ها و شادی کردن را یاد بگیرند.

وزیر آموزش و پرورش درباره اجرایی شدن سند تحول بنیادین گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از بهترین اسناد بالادستی است که نقشه راه را برای حرکت ما تعیین کرد و به عنوان یکی از افتخارات آموزش و پرورش مطرح است.

وی افزود : شش سال از اجرای سند گذشته است اما باز هم با محدودیت منابع برای استقرار مواجه بوده ایم. سند باید متوازن اجرا می شد اما چنین شرایطی ایجاد نشده است.

بطحایی تصریح کرد: اجرای سند تحول تنها در اختیار آموزش و پرورش نیست و در مواردی اجرای آن فرادستگاهی است. در مواردی مانند مهارت آموزی ماموریت سایر دستگاه ها نیاز است در واقع نیاز به همگرایی سایر نهادها داریم. طی بررسی های صورت گرفته از سند تحول، یک سوم آن یعنی 30 درصد از آن اجرایی شده و دوسوم آن باقی مانده است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: برای 105هزار مدرسه و 570کلاس درس، یک میلیون نیروی شاغل و 700هزار نیروی بازنشسته، 138میلیون کتاب درسی منتشر می شود.

بطحایی درباره ریشه حجم بالای کاری و مشکلات ناشی از آن اظهار کرد: بخشی از این موضوع به دلیل روش سنتی است که در آموزش و پرورش داریم. هیچ کشوری به اندازه ما نظام متمرکز آموزشی ندارد زیرا از نیروهای توانمند در لایه های پایین تر آموزش و پرورش کمتر استفاده می کنیم.

تصمیم جدید برای کاهش استرس دانش آموزان ابتدایی

بطحایی بیان کرد: امروز تصمیم جدی در آموزش وپرورش گرفتیم که دانش آموزان ابتدایی باید مهارت های زندگی تمرین کنند و باید به این سمت حرکت کنیم.

وی اظهار کرد: تصمیمی بسیار تحولی گرفتیم تا دانش‌آموزان ابتدایی کتاب های تکمیلی و کلاس های مکمل و آزمون نداشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: فعالیت های پرورشی اصل آموزش و پرورش در دوره ابتدایی است دانش آموز باید بسیاری از مهارت های جمعی را در مدرسه دنبال کند. کاری شروع کردیم که امیدواریم سال آینده دستاوردهایی را در این مورد اعلام کنم.

وی عنوان کرد: برگزاری هرگونه آزمون در دوره ابتدایی و تجویز کتاب کمک آموزشی اکیدا ممنوع است و برای مدارس تیزهوشان و خاص آزمون در پایه هفتم برگزار نمی کنیم البته برای این مصوبه فشارهای زیادی پیش رو داریم.

بطحایی تصریح کرد: افرادی که منافعی در این برنامه ها دارند به سادگی با این موضوع کنار نمی آیند اما عدالت اجتماعی باید برقرار باشد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: امتحانات ورودی , مدارس نمونه دولتی , مدارس تیزهوشان , دوره ابتدایی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک تهران به غیر از پردیس ، دماوند و فیروزکوه فردا تعطیل است. 

به گزارش تیزلند، به نقل ازخبرگزاری ایسنا کیومرث کلانتری در خصوص مصوبات کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای استان تهران که به ریاست استاندار تهران در فرمانداری ری برگزار شد،گفت : براساس تصمیم اعضاء کارگروه کلیه مهدهای کودک ، پیش دبستانی و مقطع ابتدایی مدارس استان به جز شهرستانهای پردیس ، فیروزکوه و دماوند برای فردا تعطیل خواهد بود.

وی اظهار داشت: اجرای طرح تردد زوج و فرد از درب منزل و ممنوعیت فروش آرم طرح ترافیک روزانه از سوی شهرداری تهران نیز از دیگر مصوبات جلسه بود.

کلانتری افزود: ممنوعیت فعالیت معادن شن و ماسه، آسفالت وسیمان و توقف فعالیت‌های الاینده برای فردا نیز به تصویب رسید.

دبیر کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا استان تهران با بیان اینکه این تصمیمات به منظور پیش بینی اقدامات لازم برای جلوگیری از افزایش احتمالی آلودگی هوا در روزهای آینده اتخاذ شد، گفت: مقرر شد اورژانس تهران آمادگی کامل برای خدمات رسانی به شهروندان را داشته باشد.

وی تصریح کرد: تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط پلیس راهور از دیگر موضوعات مورد تصویب در این جلسه بود.

به گزارش به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران (سامات) کلانتری با اعلام ممنوعیت ورود کامیون ها برای امشب ، یاداور شد: تردد هر گونه وسائل نقلیه سنگین دود زا ، فرسوده و فاقد معاینه فنی به شهر تهران تا اول اسفندممنوع می باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از شهروندان خواست تا از هرگونه تردد غیر ضروری در شهر پرهیز نمایند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: مدارس ابتدایی , مدارس تهران , تعطیلی مدارس , ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از آماده سازی و ارسال نظام نامه جامع مشاوره مدارس به شورای عالی آموزش و پرورش در دهه اول اسفند ماه خبر داد و گفت: 750 مرکز و هسته مشاوره در سطح شهرستان ها و 32 مرکز تخصصی در مراکز استان ها داریم که خدماتشان برای دانش آموزان رایگان است. 

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا، مسعود شکوهی آخرین روند تدوین و تصویب نظام جامع مشاوره را تشریح و اظهار کرد: جلسات نظام جامع مشاوره به صورت مستمر و با حضور اساتید برجسته دانشگاه‌ها در حال برگزاری است و روزهای پایانی خود را طی می‌کند.

وی افزود: پیش نویس سند جامع نظام مشاوره تدوین شده اما ایرادات و اشکالاتی از سوی صاحبنظران و کارشناسان به آن وارد شده بود که در حال رفع آن‌ها هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم تا هفته امور تربیتی مدارس که مقارن با هشتم اسفندماه است این سند را نهایی شده و تقدیم شورای عالی آموزش و پرورش کنیم.

به گفته مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش این سند جامع نظام راهنمایی و مشاروه را در کل آموزش و پرورش متمرکز و منسجم می‌کند و بخش‌های مختلف اعم از مشاوره سازشی، تحصیلی و شغلی را پوشش می‌دهد.

شکوهی سیاست توسعه کمی مراکز و هسته‌های مشاوره وزارت آموزش و پرورش را در دستور کار ندانست و عنوان کرد: در حال حاضر 750 مرکز و هسته مشاوره در سطح شهرستان‌ها و 32 مرکز تخصصی در مراکز استان‌ها داریم که در راستای کیفیت بخشی آنها حرکت می‌کنیم و در حال حاضر تاکیدی بر افزایش کمی مراکز نداریم.

وی درباره نحوه مراجعه و استفاده از خدمات مراکز مشاوره نیز گفت: هزینه استفاده از خدمات این مراکز برای دانش آموزان رایگان است. طبق قواعدآن دسته از دانش آموزان که نیازمند استفاده از خدمات مشاوره‌ای باشند از سوی مدرسه به مرکز معرفی می‌شوند که باید در نوبت اداری مراجعه کنند؛ همه خدمات در این مراکز و هسته‌های مشاوره ما رایگان است.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه البته سامانه‌ای در حال طراحی است که پرونده الکترونیک سلامت دانش‌آموزان به آن متصل می‌شود عنوان کرد: از این طریق در آینده اطلاعات دانش آموزانی که دچار اختلال و یا مشکلی باشند در سیستم مشخص و از طریق مشاور مدرسه و مراکز مشاوره قابل پیگیری است.

شکوهی افزود: پرونده الکترونیک مشاوره برای دانش آموزان دوره اول متوسطه تشکیل شده است و همه مدارس ملزم هستند برای همه دانش آموزان متوسطه اول پرونده الکترونیک مشاوره‌ای تشکیل بدهند که اطلاعات مربوط به نتایج آزمون های غربالگری، نمرات و .... در آنجا به ثبت می‌رسد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: متوسطه دوره اول , مشاوره مدارس , مشاوره رایگان , پرونده الکترونیک ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

به درخواست چهارمی های عزیز، آزمون آنلاین پایه چهارم را در سایت قرار دادیم. برای مطالعه کامل متن خبر کلیک کنید.

آزمون جامع ریاضی پایه چهارم از سری کتاب های دکتر شاکری در سایت قرار گرفت.

آزمون چه تاریخی در دسترس قرار میگیرد؟

از 14بهمن ماه 1396. در هر ساعتی که تمایل داشته باشید می توانید در آزمون شرکت کنید.

هدف آزمون های جامع آنلاین چیست؟

هدف آزمون های جامع آنلاین این هست که قبل از آزمون اصلی خودتون رو بسنجید و ببینید در حل سوالات کدوم فصل ضعیف هستید و نقطه ضعف خودتون رو به قوت تبدیل کنید.

منبع آزمون چیست؟

منبع آزمون کتاب 13 آزمون تحلیلی شب امتحانی از سری کتاب های دکتر شاکری از انتشارات تیزهوشان هست که در صورت تمایل می تونید از سایت نیمکت این کتاب عالی را تهیه کنید (به سایت www.nimkatbook.ir مراجعه کنید)

برای شرکت در آزمون چه کار باید کرد؟

شرکت در این آزمون ها رایگانه و فقط کافیه عضو سایت باشید و با نام کاربری و رمز عبور شخصی خودتون وارد سایت بشوید.



:: موضوعات مرتبط: برنامه ریزی درسی , ,
:: برچسب‌ها: آزمون ریاضی , آزمون آنلاین , آزمون جامع , آزمون رایگان , پایه چهارم ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی پایه دهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دهم رشته تجربی برای 14 الی 20 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه دهم رشته تجربی می باشد. این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: برنامه ریزی درسی , ,
:: برچسب‌ها: برنامه مطالعاتی , برنامه ریزی درسی , رشته تجربی , پایه دهم , کنکور , مشاوره درسی , مدارس تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی پایه دهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دهم رشته ریاضی برای 14 الی 20 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه دهم رشته ریاضی می باشد. این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: برنامه ریزی درسی , ,
:: برچسب‌ها: رشته ریاضی , برنامه درسی , پایه دهم رشته ریاضی , برنامه مطالعاتی , کنکور , مدارس تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی پایه دهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دهم رشته انسانی برای 14 الی 20 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه دهم رشته انسانی می باشد. این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: برنامه ریزی درسی , ,
:: برچسب‌ها: رشته انسانی , برنامه مطالعاتی , برنامه ریزی درسی , کنکور , مشاوره درسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه یازدهم رشته انسانی برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی ویژه دانش آموزان پایه یازدهم رشته انسانی برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه یازدهم می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (14 بهمن الی 20 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: برنامه ریزی درسی , ,
:: برچسب‌ها: برنامه مطالعاتی , برنامه ریزی درسی , پایه یازدهم , کنکور , رشته انسانی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه یازدهم رشته تجربی برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی ویژه دانش آموزان پایه یازدهم رشته تجربی برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه یازدهم می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (14 بهمن الی 20 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: برنامه ریزی درسی , ,
:: برچسب‌ها: مدارس تهران , پایه یازدهم , رشته تجربی , کنکور , مشاور تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته ریاضی برای 14 الی 20 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته ریاضی می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری،مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنظیم شده است .

این برنامه برای یک هفته ( 14 الی 20 بهمن) تنظیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: آزمون سراسری , برنامه مطالعاتی , پایه دوازدهم , رشته ریاضی , برنامه هفتگی , مشاور تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه به پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان برای فارغ التحصیلان و پشت کنکوری ها رشته ریاضی از 14 الی 20 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه فارغ التحصیلان و پشت کنکوری ها رشته ی ریاضی می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (14 الی 20 بهمن) تنظیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.


 دانلود برنامه مطالعاتی ویژه فارغ التحصیلان رشته ریاضی (118 KB 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: رشته ریاضی , برنامه درسی , فارغ التحصیل رشته ریاضی , برنامه مطالعاتی , کنکور , مدارس تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه به پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان برای فارغ التحصیلان و پشت کنکوری ها رشته ی انسانی از 14 الی 20 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه فارغ التحصیلان و پشت کنکوری ها رشته ی انسانی می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (14 الی 20 بهمن) تنظیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: رشته انسانی , کنکور , فارغ التحصیلان رشته انسانی , مشاور کنکور , مشاور تحصیلی , برنام تحصیلی , برنامه درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه نهم (ویژه تیزهوشان) برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه نهم (ویژه تیزهوشان) برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

  دانلود برنامه مطالعاتی(14 الی 20 بهمن) ویژه دانش آموزان پایه نهم تیزهوشان (111 KB 


:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنامه ریزی درسی , دانش آموزان تیزهوشان , برنامه مطالعاتی , پایه نهم , مدارس تهران , مشاور تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه نهم برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه نهم می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (14 الی 2 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنمه مطالعاتی , پایه نهم , انش آموزان پایه نهم , برنامه ریزی درسی , برنامه تحصیلی , کنکور , امتحانات درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه هشتم برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

 برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه هشتم می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (14 الی 20 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: مشاور تحصیلی , برنامه ریزی درسی , پایه هشتم , دانش آموزان پایه هشتم , کنکور , برنامه مطالعاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه هفتم برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

 برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه هفتم می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (14 الی 20 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: مشاور مدارس , پایه هفتم , برنامه مطالعاتی , کنکور , برنامه ریزی درسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه هفتم برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

 برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه هفتم می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (14 الی 20 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: مشاور مدارس , پایه هفتم , برنامه مطالعاتی , کنکور , برنامه ریزی درسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

به درخواست ششمی های عزیز، آزمون آنلاین پایه ششم را در سایت قرار دادیم. برای مطالعه کامل متن خبر کلیک کنید. 

آزمون جامع علوم پایه ششم(خیلی سبز) در سایت قرار گرفت.

آزمون چه تاریخی در دسترس قرار میگیرد؟

از11 بهمن ماه 1396. در هر ساعتی که تمایل داشته باشید می توانید در آزمون شرکت کنید.

هدف آزمون های جامع آنلاین چیست؟

هدف آزمون های جامع آنلاین این هست که قبل از آزمون اصلی خودتون رو بسنجید و ببینید در حل سوالات کدوم فصل ضعیف هستید و نقطه ضعف خودتون رو به قوت تبدیل کنید.

منبع آزمون چیست؟

منبع آزمون،کتاب جامع تیزهوشان ششم 6*6 (خیلی سبز)  هست که در صورت تمایل می تونید از سایت نیمکت این کتاب عالی را تهیه کنید (به سایت www.nimkatbook.ir مراجعه کنید)

برای شرکت در آزمون چه کار باید کرد؟

شرکت در این آزمون ها رایگانه و فقط کافیه عضو سایت باشید و با نام کاربری و رمز عبور شخصی خودتون وارد سایت بشوید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: پایه ششم , آزمون آنلاین , آزمون جامع علوم , کتاب جامع , آزمون آزمایشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

جشن «سیمرغ و پروانه ها» با حضور دانش آموزان سراسر کشور همزمان با برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با نمایش پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان در سینماهای جشنواره برگزار می شود. 

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزای ایلنا، حبیب ایل‌بیگی (قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی) گفت: در پی اجرای سیاست‌های سازمان سینمایی مبنی بر توجه به سینمای کودک و نوجوان و همچنین ایجاد زمینه‌های مناسب برای حضور هرچه بیشتر دانش‌آموزان و کودکان و نوجوانان درسینماها در روزهای مختلف سال و همچنین تاکید رییس سازمان سینمایی در این زمینه، پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان درسانس صبح روزهای برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای میزبان جشنواره در تهران و سراسر کشور اکران خواهد شد.

به گفته ایل‌بیگی، در این برنامه که جشن بزرگ «سیمرغ و پروانه‌ها» نام دارد، برنامه‌های متنوعی از قبیل: دیدار دست‌اندرکاران پنج فیلم یاد شده با دانش‌آموزان حاضر در سالن‌های سینماهای جشنواره، دیدار هنرمندان شاخص عرصه سینمای کودک و نوجوانان با دانش‌آموزان و آیتم‌های شاد مرتبط با جشن‌های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فجر پیش‌بینی شده که اجرا می‌شود.

قائم‌مقام بنیاد سینمایی فارابی افزود: فیلم‌های «قهرمانان کوچک»، «دنیای کیف‌ها»، «فیلشاه»، «دزد و پری 2» و «شکلاتی» به‌مدت پنج روز از چهاردهم تا هجدهم بهمن ماه سال‌جاری در سالن‌های اصلی سینماهای مردمی جشنواره در تهران شامل: تماشا، کیان، راگا، ماندانا، استقلال، اریکه ایرانیان، مگامال 1، جوان، چهارسو1، فرهنگ1، گراند سینما کوروش و سالن اصلی سینما آزادی در تهران و همچنین سینماهای منتخب نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره در مراکز استان‌ها به صورت رایگان برای دانش‌آموزان اکران می‌شوند. همچنین پنج ویژه برنامه نیز برای این فیلم‌ها در سینماهای فرهنگ، کوروش، استقلال، ماندانا و راگا طراحی شده که هرکدام در یکی از روزهای یاد شده، برگزار خواهد شد.

حبیب ایل بیگی در خاتمه خاطرنشان ساخت: جشن بزرگ «سیمرغ و پروانه‌ها» توسط کارگروه تخصصی سینمای کودک بنیاد سینمایی فارابی با همکاری تشکل تازه تاسیس «مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان» که توسط جمعی از فعالان سینمای کودک شکل گرفته و همچنین مرکز مردم نهاد «سامانه اردویی مدارس» و نیز مشارکت ادارات کل آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: مدارس استان تهران برای استفاده از این برنامه و انجام هماهنگی حضور دانش‌آموزان خود در سالن‌های سینما می‌بایست از طریق شماره تلفن: 75259000-021 اقدام و در استان‌ها نیز از طریق ادارات کل آموزش و پرورش استان مربوطه اقدام کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: ادارات کل آموزش و پرورش , مدارس تهران , دانش آموزان شهر تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

وزیر آموزش و پرورش از برنامه وزارتخانه اش برای اصلاح ساختار مدارس تیزهوشان خبر داد و تصریح کرد: به معنای واقعی این تعداد دانش آموز تیزهوش در کشور وجود ندارد. 

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری برنا، سید محمد بطحایی با اشاره به تعداد زیاد مدارس تیزهوشان در کشور، گفت: تمام دانش‌آموزانی که در مدارس تیزهوشان کشور مشغول به تحصیل هستند را نمی‌توان جزء دانش‌آموزان تیزهوش و نابغه حساب کرد.

او تصریح کرد: به دلیل کثرت مدارس تیزهوشان، دانش‌آموزان بسیاری وارد این مدارس می‌شوند؛ اگرچه این دانش‌آموزان پرتلاش و مستعد هستند اما نمی‌توان همه آنها را جز افراد نخبه و نابغه به شمار آورد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش برای اصلاح ساختار مدارس تیزهوشان و تعداد این مدارس برنامه‌ای در نظر دارد و قرار است طی دو هفته آینده این برنامه اعلام شود؛ چرا که به معنای واقعی این تعداد دانش‌آموز تیزهوش در کشور وجود ندارد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: وزارت آموزش و پرورش , مدارس تیزهوشان , دانش آموزان تیزهوش , برنامه مدارس , ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

به درخواست هشتمی های عزیز، آزمون آنلاین پایه هشتم را در سایت قرار دادیم. برای مطالعه کامل متن خبر کلیک کنید. 

 آزمون مبحثی ریاضی فصل( آمار و احتمالات) پایه 8 اُم (خیلی سبز) در سایت قرار گرفت.

آزمون چه تاریخی در دسترس قرار میگیرد؟

از 9 بهمن ماه 1396. در هر ساعتی که تمایل داشته باشید می توانید در آزمون شرکت کنید.

هدف آزمون های مبحثی آنلاین چیست؟

هدف آزمون های مبحثی آنلاین این هست که قبل از آزمون اصلی خودتون رو بسنجید و ببینید در حل سوالات کدوم فصل ضعیف هستید و نقطه ضعف خودتون رو به قوت تبدیل کنید.

منبع آزمون چیست؟

منبع آزمون کتاب ریاضی  تیزهوشان 8 اُم(خیلی سبز) هست که در صورت تمایل می تونید از سایت نیمکت این کتاب عالی را تهیه کنید (به سایت www.nimkatbook.ir مراجعه کنید)

برای شرکت در آزمون چه کار باید کرد؟

شرکت در این آزمون ها رایگانه و فقط کافیه عضو سایت باشید و با نام کاربری و رمز عبور شخصی خودتون وارد سایت بشوید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , برنامه ریزی درسی , ,
:: برچسب‌ها: کتاب ریاضی , پایه هشتم , آزمون آنلاین , برنامه مطالعاتی , نمونه سوال , ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تمام مدارس تهران فردا دایر است. 

به گزارش تیزلند، به  نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا راهپیما مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران  اظهار داشت: تمامی مدارس شهر تهران فردا دایر است و به فعالیت عادی خود می پردازند.

 

وی از مدیران مدارس، معاونین و مسئولین خدماتی واحدهای آموزشی شهر تهران درخواست کرد تا نسبت به آماده سازی مدارس و بررسی سیستم گرمایشی و مهیا کردن مدرسه برای حضور دانش آموزان اقدام کنند.

 مدارس تهران طی دو روز گذشته به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر تعطیل بودند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: وزارت آموزش و پرورش , مدارس تهران , تعطیلات مدارس , دانش آموزان مدارس ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

در پی ادامه بارش برف و یخبندان، تمام مدارس شهرستان های تهران فردا دوشنبه 9 بهمن ماه تعطیل است. 

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری فارس، اصغر خلیلی رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران  گفت: با توجه به ادامه بارش برف و یخبندان تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه 9 بهمن ماه تعطیل است.

  به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر، تمام مدارس استان تهران امروز در دو نوبت صبح و عصر تعطیل بود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: وزارت آموزش و پرورش , مدارس شهر تهران , مقاطع تحصیلی , مدارس شهرستانهای تهران , تعطیلات مدارس تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تغییر سازوکار تعیین شهریه مدارس غیردولتی و در پاسخ به اینکه چرا برخی مدارس اقدام به دریافت مبلغی از شهریه به صورت علی الحساب کرده و به نوعی پیش ثبت نام انجام می دهند گفت: این کار مطلقا درست نیست؛ میزان شهریه را قبل از خرداد اعلام و این الگوی شهریه را به جد پیگیری و دنبال می کنیم. 

ه گزارش تیزلند، یه نقل از خبرگزاری ایسنا، مجتبی زینی وند با اشاره به تغییر روند تعیین شهریه مدارس غیردولتی اظهار کرد: برای سال آینده ساز و کاری در نظر گرفتیم و کارگروهی در سطح منطقه تعیین کردیم که شهریه را با توجه به مقتضیات منطقه مشخص کند.

وی افزود: اگر موسس به شهریه معترض بود می‌تواند مراتب اعتراض خود را به شورای نظارت استان و در نهایت به شورای نظارت مرکزی اعلام کند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای میان آموزش و پرورش منطقه و موسس مدرسه غیردولتی منعقد خواهد شد که موسس حتما باید به آن شهریه عمل کند گفت: قبلا این فرآیند وجود نداشت و امسال برای آنکه موسسان را به دریافت مبلغی که معین شده مقید کنیم این سازوکار را در نظر گرفتیم.

زینی وند در پاسخ به اینکه چرا برخی مدارس اقدام به دریافت مبلغی از شهریه به صورت علی‌الحساب کرده و به نوعی پیش ثبت نام انجام می‌دهند گفت: این کار مطلقا درست نیست؛ میزان شهریه را قبل از خرداد اعلام و این الگوی شهریه را به جد پیگیری و دنبال می‌کنیم.

وی درباره نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی و بکارگیری نیروهای متخصص در این مدارس عنوان کرد: ماموریتی به مناطق داده شده که حتما عملکرد مدارس را رصد کرده و بازدیدهایی از آنها داشته باشند. اگر مدارسی شهریه اضافه از والدین دریافت کنند حتما پیگیری و برخورد مناسب با قانون با متخلف صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نظارت را از دو سه سال پیش شروع کردیم گفت: اطلاعات افرادی که در مدارس غیردولتی تدریس می‌کنند در سامانه‌ای ثبت می‌شود و اکنون نیروهای غیرمرتبط در مدارس کمتر حضور دارند. همچنین برای معلمان مدارس غیردولتی دوره‌های ضمن خدمت تدارک دیده می‌شود و اعتبار سنجی و توانمندسازی معلمان را دنبال می‌کنیم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: مدارس غیردولتی , شهریه مدارس , وزارت آموزش و پرورش , دانش آموزان مدارس غیر دولتی , معلمان مدارس , شهریه علی الحساب , ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه به پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان برای فارغ التحصیلان و پشت کنکوری ها رشته ی ریاضی 7 الی 13 بهمن دی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه فارغ التحصیلان و پشت کنکوری ها رشته ی ریاضی می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنظیم شده است .

 

این برنامه برای یک هفته ( 7 الی 13 بهمن ) تنظیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

  دانلود برنامه مطالعاتی شماره 17 ویژه فارغ التحصیلان ریاضی 



:: موضوعات مرتبط: برنامه ریزی درسی , ,
:: برچسب‌ها: رشته ریاضی , برنامه ریزی درسی , کنکور , برنامه مطالعاتی , دانش آموز کنکوری , مشاوره تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه به پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان برای فارغ التحصیلان و پشت کنکوری ها رشته ی تجربی 7 الی 13 بهمن دی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه فارغ التحصیلان و پشت کنکوری ها رشته ی تجربی می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنظیم شده است .

این برنامه برای یک هفته ( 7 الی 13 بهمن ) تنظیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: برنامه ریزی درسی , ,
:: برچسب‌ها: برنامه ریزی درسی , مشاوره کنکور , رشته تجربی , کنکور , ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه به پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان برای فارغ التحصیلان و پشت کنکوری ها رشته ی انسانی7 الی 13 بهمن دی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه فارغ التحصیلان و پشت کنکوری ها رشته ی انسانی می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنظیم شده است .

 

این برنامه برای یک هفته ( 7 الی 13 بهمن ) تنظیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

  دانلود برنامه مطالعاتی شماره 17 ویژه فارغ التحصیلان انسانی (119 KB )



:: موضوعات مرتبط: برنامه ریزی درسی , ,
:: برچسب‌ها: برنامه مطالعاتی , فارغ التحصیلان رشته انسانی , کنکور , مطالعه , مشاوره تحصیلی , مدارس مشهور تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی برای 7 الی 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری،مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنظیم شده است .

 

این برنامه برای یک هفته (7 الی 13 بهمن) تنظیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

»



:: موضوعات مرتبط: برنامه ریزی درسی , ,
:: برچسب‌ها: برنامه ریزی درسی , پایه دوازدهم , رشته تجربی , کنکور , امتحانات , برنامه مطالعاتی , دانش آموز پایه دوازدهم , مشاوره و برنامه ریزی , امتحانات , ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته ریاضی برای 7 الی 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته ریاضی می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری،مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنظیم شده است .

 

این برنامه برای یک هفته (7 الی 13 بهمن) تنظیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: برنامه ریزی درسی , ,
:: برچسب‌ها: برنامه ریزی درسی , مشاوره کنکور , پایه دوازدهم , رشته ریاضی , امتحانات , کنکور , مشاوران مدارس , روش صحیح برنامه ریزی , مشاوره ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته انسانی برای 7 الی 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته انسانی می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری،مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنظیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (7 الی 13 بهمن) تنظیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 

»



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: مشاور کنکور | سایت مشاوره تحصیلی | روش صحیح برنامه ریزی درسی | جدول برنامه ریزی درسی | برنامه ریزی تحصیلی| برنامه ریزی آموزشی | برنامه ریزی آموزشی پایه دوازدهم | روش برنامه ریزی درسی |پایه دوازدهم | دوازدهم | ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی ویژه پایه یازدهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به پایه یازدهم رشته تجربی برای 7 تا 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه پایه یازدهم رشته تجربی می باشد. این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است.

این برنامه برای یک هفته  (7 تا 13 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنامه درسی پایه یازدهم | برنامه ریزی تحصیلی | برنامه ریزی درسی | جدول برنامه ریزی روزانه | جدول برنامه ریزی درسی پایه یازدهم | جدول برنامه ریزی برای درس خواندن | مشاوره برنامه ریزی درسی | دفتر برنامه ریزی روزانه زندگی | نحوه برنامه ریزی درسی | مشاوره درسی آنلاین | روش صحیح برنامه ریزی درسی | بهترین روش برنامه ریزی درسی | برنامه مطالعاتی روزانه | نحوه برنامه ریزی درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی ویژه پایه یازدهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به پایه یازدهم رشته ریاضی برای 7 تا 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه پایه یازدهم رشته ریاضی می باشد. این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است.

این برنامه برای یک هفته  (7 تا 13 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنامه درسی پایه یازدهم | برنامه ریزی تحصیلی | برنامه ریزی درسی | جدول برنامه ریزی روزانه | جدول برنامه ریزی درسی پایه یازدهم | جدول برنامه ریزی برای درس خواندن | مشاوره برنامه ریزی درسی | دفتر برنامه ریزی روزانه زندگی | نحوه برنامه ریزی درسی | مشاوره درسی آنلاین | روش صحیح برنامه ریزی درسی | بهترین روش برنامه ریزی درسی | برنامه مطالعاتی روزانه | نحوه برنامه ریزی درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی ویژه پایه یازدهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به پایه یازدهم رشته انسانی برای 7 تا 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه پایه یازدهم رشته انسانی می باشد. این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است.

 

این برنامه برای یک هفته  (7 تا 13 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنامه درسی پایه یازدهم | برنامه ریزی تحصیلی | برنامه ریزی درسی | جدول برنامه ریزی روزانه | جدول برنامه ریزی درسی پایه یازدهم | جدول برنامه ریزی برای درس خواندن | مشاوره برنامه ریزی درسی | دفتر برنامه ریزی روزانه زندگی | نحوه برنامه ریزی درسی | مشاوره درسی آنلاین | روش صحیح برنامه ریزی درسی | بهترین روش برنامه ریزی درسی | برنامه مطالعاتی روزانه | نحوه برنامه ریزی درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی پایه دهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دهم رشته انسانی برای 7 الی 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه دهم رشته انسانی می باشد. این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است.

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنامه ریزی درسی پایه دهم| برنامه ریزی درسی دقیق برای دهم|برنامه درسی صحیح| برنامه ریزی تحصیلی| نمونه برنامه ریزی درسی | برنامه ریزی درسی روزانه | روش برنامه ریزی درسی | برنامه مطالعه | چگونگی برنامه ریزی | برنامه ریزی برای مطالعه | برنامه مطالعاتی روزانه ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی پایه دهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دهم رشته ریاضی برای 7 الی 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه ریزی درسی پایه دهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دهم رشته ریاضی برای 7 الی 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 
 


:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنامه ریزی درسی پایه دهم| برنامه ریزی درسی دقیق برای دهم ریاضی|برنامه درسی صحیح| برنامه ریزی تحصیلی| نمونه برنامه ریزی درسی | برنامه ریزی درسی روزانه | روش برنامه ریزی درسی | برنامه مطالعه | چگونگی برنامه ریزی | برنامه ریزی برای مطالعه | برنامه ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی پایه دهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دهم رشته تجربی برای 7 الی 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه دهم رشته تجربی می باشد. این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنامه ریزی درسی پایه دهم| برنامه درسی صحیح| برنامه ریزی تحصیلی| نمونه برنامه ریزی درسی | برنامه ریزی درسی روزانهروش برنامه ریزی درسی , برنامه مطالعه , چگونگی برنامه ریزی , برنامه ریزی برای مطالعه , برنامه مطالعاتی روزانه ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()