نوشته شده توسط : تیزلند

مدرسه خوب یکی از الزامات مهم برای تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است. بدون مدرسه خوب و معلم خوب، جامعه خوبی را نمی توان انتظار داشت چرا که پایه علم و تربیت، از مدرسه است و در همه جای دنیا، این اصل، پذیرفته شده و روی آن سرمایه گذاری عظیمی می شود تا ماحصلش را در دانشگاه و جامعه و صنعت و فرهنگ، مشاهده کنند.

در ایران، ۱۴ میلیون دانش آموز و بیش از ۱۱۰ هزار مدرسه در ۳۱ استان وجود دارد و سالانه صدها میلیارد تومان توسط جامعه خیرین مدرسه ساز برای نوسازی، بازسازی و احداث کلاس های درس، اختصاصی می یابد. وزارت آموزش و پرورش، بزرگ ترین و در عین حال، کم بودجه ترین وزارت‌خانه کشور بوده که بار سنگین تربیت نسل آینده را بر عهده دارد.

در روزهای پایانی بهار، والدین به دنبال انتخاب مدرسه بهترین مدرسه تهران خوب برای فرزندانشان هستند تا فرآیند ثبت نام را بر اساس شرایط و قوانین آموزش و پرورش و مدرسه مربوطه از نظر دولتی یا غیرانتفاعی، دنبال کنند. به نظر می رسد، یک مدرسه خوب برای فرزند شما، بهتر است ویژگی های زیر را داشته باشد که البته شرط لازم یا شرط کافی برای انتخاب یک مدرسه خوب نیست.

منبع:روزیاتو



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

در ادامه مبحث معرفی بهترین مدرسه تهران ، برای راهنمایی والدین در خصوص انتخاب یک مدرسه خوب، برای فرزندانشان، این بار به سراغ پایتخت رفته و لیستی از بهترین مدارس تهران را به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها برای شما فراهم آورده ایم. این لیست با توجه به ویژگی های فیزیکی و اموزشی و رتبه مدرسه در سایت مدارس و همچنین سایت مدارس هوشمند ایران، تهیه شده است که شاید دارای برخی نقص ها نیز باشد. اما به طور کلی اگر بخواهیم مدارس را رتبه بندی کرده و لیستی از بهترین مدارس تهران در اختیار بگذاریم، می توان گفت که مدارسی که در ادامه معرفی می گردد، از برترین مدارس شهر تهران خواهد بود.
ویژگی های مدارس قرار گرفته در این لیست
اولین ویژگی که باعث خواهد شد یک مدرسه در این لیست قرار بگیرد، امکانات آموزشی و فیزیکی مدرسه می باشد. همانطور که می دانید هدف اصلی یک مدرسه، آموزش و پرورش صحبح دانش آموزان می باشد. مدرسه ای که بتواند به نحو احسنت به این مورد دست یابد، قطعا یکی از بهترین مدارس می باشد. همچنین پس از فراهم آوری امکانات اموزشی مناسب، فضای فیزیکی یک مدرسه نیز باید به نحوی باشد که بتواند برای دانش آموز ایجاد انگیزه نموده و همچنین توانایی انجام برخی از فعالیت های مناسب دانش آموزان نظیر انواع ورزش ها را نیز داشته باشد. این لیست با توجه به ویژگی های یک مدرسه خوب که در مطالب پیشین مورد بحث قرار گرفت تهیه شده است.

منبع:فمیلی گارد



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()