بیست و دومین کنگره قرآنی سمپاد دانش آموزان منطقه 3 کشور در ارومیه - See more at: http://tizland.ir/%
نوشته شده توسط : تیزلند

سه شنبه 11 شهریور 1393

شهروز اله وردی زاده، رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در گفتگو با پانا با اعلام این خبر اظهار داشت: بیست و دومین کنگره قرآنی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان منطقه سه کشور در بخش دختران امروز به میزبانی ارومیه در دانشگاه فرهنگیان پردیس ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: 148 نفر از دانش آموزان دوره اول و دوم از تاریخ 11 تا 12 شهریور ماه به مدت دو روز در این دوره از مسابقات با هم به رقابت می پردازند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با بیان این که 9 نفر از داوران برجسته استانی در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت، ادامه داد: هدف از اجرای این مسابقات فهم معانی و محتوای عمیق قرآن کریم است.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان این دوره از مسابقات در چهار رشته حفظ قرآن، حفظ ویژه قرآن، قرائت قرآن و معارف قرآن به رقابت می پردازند.

الهوردی زاده با تأکید بر این که آینده اسلام در دست برجستگان موضوعات قرآنی است، گفت: بهترین عاملان معارف اسلامی کسانی هستند که قرآن را می آموزند و به آن عمل می کنند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: دانش آموزان منتخب این کنگره منطقه ای در مسابقات کشوری حضور خواهند یافت.

گفتنی است آیین اختتامییه این دوره از مسابقات 12 شهریور روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسؤولان استانی در محل دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی مطلب: کنگره قرآنی سمپاد | مدارس سمپاد مدارس استعدادهای درخشان

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری پانا

 





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: