خانواده ها برای اوقات فراغت دانش آموزان برنامه منسجم داشته باشند
نوشته شده توسط : تیزلند

10 تیر 1394

به گزارش ایسنا، حامدعلامتی در برنامه سیمای خانواده با بیان اینکه خانواده محور برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باید باشد، گفت: خانواده باید اوقات فراغت فرزندان را رهبری و مدیریت کند و دستگاه‌های دیگر در کنار خانواده هستند.

وی به تعریف از اوقات فراغت پرداخت و بیان کرد: اوقات فراغت، تجربه زندگی، یک نیاز اساسی برای زیستن، فرصت برای یادگیری، خلاقیت و نوآوری، تجربه و فهم زندگی و سلام به لحظه‌هاست.

وی افزود: محور برنامه‌های ما خانواده‌ها هستند و در کنار تمام فعالیت‌ها خانواده‌ها نیز حضور دارند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: کارشناسان تعلیم و تربیت بر این باورند که بحث اوقات فراغت درون خانواده‌ها مدیریت می‌شود و آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان می‌توانند در این این راستا برنامه‌ریزی‌هایی را برای خانواده‌ها و اوقات فراغت دانش‌آموزان داشته باشند.

علامتی خاطر نشان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در بحث اوقات فراغت به چهار مولفه اصلی توجه دارد که مولف اول کشف خود دانش‌آموز است، آموزش و مهارت‌های مختلف مولفه‌ی دوم می‌باشد و مولفه سوم خلاقیت و ابتکار است که باید در این راستا در دانش‌آموزان موج بزند و آموختن خواندن به کودکان و نوجوانان امری است که نباید مورد غفلت قرار گیرد و دانش‌آموزان باید با لذت و آگاهی به سراغ کتاب بروند و با آن زندگی کنند و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بر این اساس محیط امن و سالمی را برای بروز خلاقیت‌ها و نوآوری دانش‌آموزان ایجاد کرده است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: ما نباید به این موضوع نگاه کنیم که اوقات فراغت تنها به فصل تابستان و فراغت دانش‌آموزان از دوران تحصیل خلاصه می‌شود بلکه فراغت دانش‌آموزان در طول سال می‌باشد وخانواده‌ها باید برای این فراغت برنامه‌ای منسجم داشته باشند

 

منبع دریافت این مطلب : حبرگزاری ایسنا

 





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: