معرفی کتاب خانه درختی 52 طبقه (جلد 4)
نوشته شده توسط : تیزلند

اندی و تری سیزده طبقه ی دیگر به خانه درختی سی و نه طبقه شان اضافه کرده اند. حالا یک خانه درختی پنجاه و دو طبقه دارند. طبقه ی اره برقی دار، اتاق له کردن هندوانه، اتاق پیتزای خودت را بپز، هویج پرت کن موشکی، مسیر مسابقه با اسب های چوبی، خانه ی اشباح و کلی چیزهای تازه به خانه شان اضافه کرده اند.. کتابی که سفارش گرفته اند هنوز تمام نشده.

معرفی کتاب خانه درختی 52 طبقه (جلد 4)

اندی و تری سیزده طبقه‌ی دیگر به خانه درختی سی‌و‌نه طبقه‌شان اضافه کرده‌اند. حالا یک خانه‌درختی پنجاه‌و‌دو طبقه دارند. طبقه‌ی اره‌برقی‌دار، اتاق له کردن هندوانه، اتاق پیتزای خودت را بپز، هویج پرت‌کن موشکی، مسیر مسابقه با اسب‌های چوبی، خانه ی اشباح و کلی چیزهای تازه به خانه‌شان اضافه کرده‌اند.. کتابی که سفارش گرفته‌اند هنوز تمام نشده. تری و اندی منتظرند که آقای غول‌دماغ تماس بگیرد و مهلت تحویل کتاب را یادآوری کند، اما این بار بر خلاف همیشه خبری از آقای غول دماغ نیست. بچه ها یک آژانس پیشرفته‌ی ... مجموعه‌ی داستان‌های خانه‌درختی چند کتاب تصویری است که ماجراهای پرهیجان و خنده‌دار طبقه‌دارترین خانه‌درختی دنیا را تعریف می‌کنند. «اندی» و «تری»ساکنان این خانه‌‌ی درختی هستند. نه که فکر کنید یک خانه‌درختی قدیمی! طبقه‌دارترین خانه‌درختی دنیا که در هر جلد سیزده طبقه‌ی دیگر هم به آن اضافه می‌شود. هر طبقه پر از اختراعات عجیب‌و‌غریب و وسایل و موجودات بامزه و باحال است.

 

یک کتاب سراسر خنده و ماجرا از دو تا آدم باحال که مدام فکر تفریح، خوشگذرانی، اختراع و ماجراجویی هستند، اما کارشان را هم به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. تری خراب‌کاری می‌کند و اندی درستش می‌کند. البته یک‌جاهایی هم تری به دادِ اندی می‌رسد. راستی «جیل» هم هست. دوست اندی و تری. دختربچه‌ای که توی خانه‌اش یک‌عالم حیوان نگهداری می‌کند و خانه‌اش کم از باغ‌وحش ندارد؛ و یک‌عالم شخصیت‌های عجیب‌و‌غریب و بامزه‌ی دیگر که تا به حال مثل آن‌ها را توی هیچ کتابی ندیده‌اید!

 





:: برچسب‌ها: خانه درختی سی‌و‌نه طبقه‌ ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: